יום שלישי, 5 באפריל 2011

הפרק האחרון של Togainu no Chi, ופרויקט חדש - Nabari no Ou !

שלום לכם חברים וחברות.
היום פרויקט נוסף מגיע לקיצו, וכמובן שאני מדבר על "דמו של הכלב הנזוף \ Togainu no Chi".
פרק 12 להורדה ישירה.
ולהורדה בביטורנט.

* חשוב לי לציין שבקרוב אעלה ל"אנימה ביט" קבצי טורנט עם הורדה של פרקים 01-12 ככה שיהיה יותר נוח, אותו הדבר עם Wandering Son, רק שזה יקח לי מעט יותר זמן כי אני רוצה לשפצר את הפרויקט (כפי שראיתם, התרגום לשירי פתיח וסיום לא נמצא בכל הפרקים, אלא מתחיל רק מפרק 4-5, משהו כזה, ואני רוצה לדאוג שהוא יופיע בכולם, ובנוסף לקודד ב-Hardsub, ככה שהכתוביות יהיו מודבקות לפרקים, והפרקים יהפכו לקבצי AVI).

ולפרויקט החדש שלי!

תכירו כולכם את השם החדש שתראו בקרוב הרבה כאן באתר; "המלך של נאבארי \ Nabari no Ou". אחת האנימות שהרשימו אותי הכי, אנימה שמאוד יקרה ללבי, עם הדמויות הססגוניות והייחודיות שלה, והעלילה שמרקיעה שחקים.
את העלילה אתם יכולים למצוא בעמוד הפרוייקטים, אבל חשוב לי לציין, זו לא אנימת נינג'ות רגילה, וכלל לא מזכיר את נארוטו אם תהיתם. מאחורי העלילה השגרתית והבנאלית הזו מסתתרת עלילה עמוקה הרבה יותר, שלצערי הרב היא תוכל לתפוס את עיניכם רק מפרק 6 והילך, אבל בכל-זאת אשמח אם תוכלו לעקוב וליהנות ממנה!

פרק 1 להורדה לביטורנט,
וגם להורדה ישירה.

צפייה מהנה!

תגובה 1:

  1. תודה רבה ומזל טוב על סיום הפרויקט ובהצלחה בחדש (:

    השבמחק