יום שבת, 29 באוקטובר 2011

חדשות ועדכונים.

אני רוצה להתנצל בפני אלה שעקבו עד היום אחרי האתר שלי ואחרי הפרוייקטים שלי,
ובפני אלה שאהבו את הפרוייקטים שלי וציפו להמשך.

עברתי תקופה של כמה חודשים לא קלים, בעיות אישיות שאני לא אפרט ולא אפתח כאן,
אבל אני מבטיח שהיו לי סיבות הגיוניות. אומנם לא כאלה שמצדיקות את חוסר ההסבר כאן, בפניכם.

החדשות הטובות הן שאני אמשיך לתרגם,
פרק 4 של "המלך של נאבארי" כבר ממש בדרך אליכם וישוחרר או מחר או מחרתיים.
אני מבטיח לחזור לקצב שחרור מהיר של פרקים כפי שנהגתי לשחרר בימי עבודתי, ככה שכל ארבעה-חמישה ימים תזכו לפרק חדש.

קצת חדשות בנוגע לפרוייקט "בן נודד":
למי שראה או עקב אחרי הפרוייקט הראשון שלי, "בן נודד",
אני אסיים כמה שיותר מהר את הפיכת הפרקים לקבצי AVI למעוניינים,
אני מקווה לסיים את זה תוך פחות משבועיים.
בנוסף, אמורים לצאת שני פרקי ספיישל, אני עוקב אחרי החדשות לגבי זה מדי יום,
וכמובן שברגע שיצאו הפרקים אני אתרגם אותם עבורכם.

אני מקווה לחזור למוטב כמה שיותר מהר,
ולשמח אתכם בפרוייקטים מעניינים ובשחרורים מהירים וטובים. (:

שבוע טוב לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה