יום רביעי, 9 בפברואר 2011

ברוכים הבאים ל-Strawberry-Boy Subs !

שלום לכולם, קוראים לי ירין, אתם מוזמנים לקרוא לי דרו, יש לזה יותר פוטנציאל. ^_^~
הקמתי את הקבוצה Strawberry Boy Subs כדי שאוכל לתרגם אנימות שאני אוהב ורוצה שגם חברים שלי יוכלו להנות מהן, אבל הי, למה שלא גם אתם? ואחרים בכללי?
אז הנה לכם הקבוצה שלי, שאני לא יודע עד כמה אפשר לקרוא לה קבוצה, הרי רק אני כאן, גלמוד, לבדי. P=
במקרה וארצה שותפים מבטיח לפנות לקהל בבית!

הפרוייקט הראשון שלי הוא Hourou Musuko. היה חשוב לי לבחור באנימה חדשה יחסית, שלא הרבה נתקלו בה,
ושלא קיימת קבוצה אחרת שמתרגמת אותה. אז הנה לכם מספר פרטים:

שם: Hourou Musuko \ Wandering Son \ בן נודד.
מספר פרקים: כרגע לא ידוע, משוער שיהיו 11 פרקים.
ז'אנרים: דרמה, ג'נדר-בנדר, חלק מהחיים.
הגבלת גיל: לא נראה לי שיש, או שאני לא יודע איך להגדיר את זה, אין דם\קטעים שנוטים לאירוטיקה.
תאריך הוצאה: החל ב-14 לינואר 2011, ועדיין יוצא.

עלילה:
האנימה מספרת על מעין משולש די מסובך של חברים: שואיצ'י ניטורי, טאקאטסוקי יושינו, וסאורי צ'יבה. השלושה הכירו ביסודי, ועולים יחדיו לשנה הראשונה שלהם בחטיבה. אומנם, האנימה מתחילה בנקודה שבה הצופה מבין שיש מתח בין השלושה שלא ידוע מה הסיבה אליו. הדבר היחיד שנודע לנו הוא - שואיצ'י ניטורי רוצה להיות בת, ומתלבש כמו אחת. טאקאטסוקי יושינו רוצה להיות בן ומתלבשת כמו בן. שואיצ'י ניטורי מאוהב בטאקאטסוקי ומתוודה בפניה, וזו עונה לו בסירוב, בטענה שהיא אינה מוכנה למערכת יחסים כרגע. סאורי צ'יבה, מאוהבת בשואיצ'י.
הסביבה החדשה, החברים החדשים שהם מכירים בחטיבה, המשפחה, הכול יוצר קשיים ורגעים כיפיים, הסביבה המקבלת והלא מקבלת, אלה שיודעים על הסוד הגדול של שואיצ'י וטאקאטסוקי, ואלה שלא יודעים.

__________________________


אוקיי! אז מוכנים לפרקים שתרגמתי עד עכשיו?
פרק 1  פרק 2  פרק 3  פרק 4


צפייה מהנה!~
פרק 5 יוצא מחר ויגיע אליכם מתורגם בהקדם~ ^^

עדכון [15.02.2011, 13:46]:
פרק 5 התעכב ולא יצא ביום חמישי האחרון, לכן יצא יום חמישי הזה.
יש למה לצפות ליום שישי. (;

2 תגובות: